3 November

Sitter i Jonsered och funderar på hur jag ska klara av att blogga de kommande två veckorna ifrån Berlin och Hufvudstaden, det ser inte ut som om att det kommer att kunna komma in mycket mer än text så jag får nog ta och nöja mig med det helt enkelt. Det finns inte så många datorer som tycker om mina äckliga raw filer nämligen.

Är smått stressad över att jag är obildad och nästan skolös.
Men det är väldigt skönt att få vara hemma lite.

"Jag borde nog ta tid att tänka över vad jag vill syssla med när jag kommer tillbaka till G-byn men det kommer jag nog inte att göra och det kommer nog att rulla på ganska bra ändå." Tänkte Daniel för sig själv och blev lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0