23 Maj


Var ju en sväng på Gotland och blev intervjuad utan att riktigt veta vad det var för någon slags skola. Tydligen så verkar dom rikta sig mot fotografer som inte har någon tidigare utbildning mer än kanske en gymnasie kurs eller två så chansen att jag kommer in där kanske inte är så stor och chansen att jag tar lån från CSN för att gå där ett år istället för att bo hemma i Göteborg och inte ta lån från CSN och inte få skulder och må bra kanske inte är så stor den heller när jag redan har en grundutbildning inom fotografi. Men skolan verkade väldigt fin överlag och jag tycker verkligen att ni ska söka dit om ni funderar på att gå foto någonstans. Precis som Mullsö (man måste ju promota sin skola).

Men just nu så blir det nog till att förbereda mig ordentligt inför intervjun på Gamleby och hoppas att de tycker om mig för jag skulle verkligen vilja gå där just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0