28 Mars

Nu har till och med jag gått och skaffat en blogg, men det känns bra, jag tror att det kan
driva mitt fotograferande lite om jag har något att fotografera egna bilder för annat än portfolion.

Här kommer ni att få se lite bilder jag har tagit och höra lite tankar runt dem, det kanske till och med ploppar in lite spotify länkar här och var.

Bilden ovan tog jag i Göteborg när jag åkte hem på en fotoresa som vi skulle ta i skolan, den är tagen med min småbilds holga och jag gick samtidigt som jag tog den, det är svårt att vara diskret om man stannar och tittar genom en sökare i Sverige. En annan gång hade jag satt mig och lurpassat bakom en reklampelare på att någon skulle gå förbi en tiggare så att jag kunde få den perfekt bilden men det slutade bara i att jag fick le åt folk och visa att dom visst fick gå förbi medans jag tog en bild. Jag stoppade nästan all trafik i nordstan också när jag satte mig ner i mitten av folkruschen och försökte ta en bild på en tiggare där med, Svenskar kan vara lite för försiktiga av sig ibland, men det är ju ganska trevligt att veta det med. Så run and gun fick det bli tillslut när Nikonen inte kunde få jobbet gjort!

Jag hoppas att ni kommer uppskatta det ni kommer se och läsa på denna blogg.

Ta och lyssna på en av de bästa låtarna av Jaga Jazzist!
Jaga Jazzist – Swedenborgske Rom

Kommentarer
Postat av: Netta

Det va snabba ryck :) Roligt

2011-03-28 @ 11:43:58
URL: http://www.henriettasfoton.blogspot.com
Postat av: Becka

Kul! :D

2011-03-28 @ 15:29:52
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/
Postat av: Axel

Najs :D

2011-03-28 @ 16:15:32
Postat av: D a n

Jättefin bild!

2011-03-28 @ 16:28:19
Postat av: Mats Andersson

Stark bild! Bra jobbat med bloggen!

Fota mycket.



/Mats

2011-03-28 @ 20:00:57
URL: http://matsanderssonnu.blogspot.com/
Postat av: Johan

Snyggt fångat!

2011-03-31 @ 13:26:32
URL: http://www.mudride.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0