12 April

Nu har jag äntligen fått tummen ur och skickat iväg lite ansökningar innan USA. Just nu så tror jag att jag helst skulle vilja gå foto på Gotland eller i Gamleby. Sen kommer USA utbildningen i grafisk design, men vem vet, jag kanske ändrar mig när jag är där och väljer det trots allt för det är ju aldrig fel med en garanterad plats eller vad det nu är jag har där. Sen har jag sökt lite korta utbildningar på Göteborgs Universitet, Kulturgeografi, Internationella Relationer, Teoretisk Filosofi, Kulturstudier och Journalistprogrammet.

Jag vill inte bestämma vad jag ska göra när jag bli stor riktigt än.
Rage Against The Machine – People Of The Sun

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vill helst inte ha några anonyma kommentarer på min blogg, och därpå inte sarkastiska sådana. Om ni skriver erat namn och ber om att få bilden borttagen så kommer det att hända. Jag har inga problem med att plocka ner bilder om det finns någon som inte vill se dem här.

2011-04-12 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0