31 Maj



Nu har jag varit på intervju i Gamleby och haft en intervju som jag absolut inte var förberedd för, jag trodde att den skulle se helt annorlunda ut. De verkade veta vad det var de letade efter och kanske inte lägger så väldigt stor tyngd på intervjun men vad vet jag egentligen. Sen har jag lyckats ta mig hem tillslut, hem till Jonsered den här gången. Jag vet inte hur det kommer bli att bara plocka upp allting här igen, det kommer nog att kännas ganska konstigt i början men sen kommer man väll in i en annan vardag än vad man hade i mullsjö igen. Det är härligt att träffa alla "gamla" vänner igen i alla fall, men jag kommer att träffa er andra igen med, det lovar jag.

Bo Kaspers Orkester – Dansa på min grav

Kommentarer
Postat av: n

det hoppas jag! håller tummarna för att du kommer in :)

2011-05-31 @ 21:16:11
Postat av: n

japp kommer i princp att vara i mullsjö hela sommaren, kommer du och hälsar på?

2011-06-01 @ 07:34:23
Postat av: Becka

Det värmde att läsa att du tagit ut pengar ur väggen! :D Glömde svara på ditt sms men gör det här istället.. Jag kommer absolut göra det enda rätta, du vet nog vad jag tänker på. Jag säger till när! Hoppas allt är bra med dig, kram!

2011-06-02 @ 21:38:39
URL: http://rebeckamedck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0