University

asdasd

I okanda Blain vaknar man klockan 8 av att nagon slanger igen dorren och skriker "FUCK!", det ar kul att dra igang brandlarmet klocan fem pa natten och flera utav lasen pa toalettbasen ar forstorda, hur vet jag inte. Men det ar ganska charmigt pa sitt satt anda, en del av upplevelsen liksom. Det ar ju sportkillarna som jag och oskar har hamnat hoss sa vi bor ju varst eller vad man ska saga, det ar ett stort hus pa tre vaningar med mycket manniskor. De flesta andra har hamnat i mindre hus med mindre yxmordare.

Har ar en bild pa nagra killar som kanske var nagra av de forsta som jag fick narkontakt med. Dom ville att jag skulle ta bilder av dom vid deras bil sa det var vall bast att jag gjorde som dom sa typ. Sen vill dom ha bilderna med sa det ar vall bast att leverera. Tror att jag skrev en rad om det igar med.

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0