Framtiden

Just nu så känns det verkligen som om att det är läge att börja planera vad man faktiskt ska göra till hösten. Antingen kan jag bege mig till staterna och studera grafisk design, kanske mest för att det ligger i staterna, eller så kan jag med lite tur ta mig till gotland och studera ett år fotografi till som inte skulle sitta helt fel det heller. Efter de två alternativen finns det ju en drös utav utbildningar på Göteborgs Universitet som inte heller låter fy skam men dom kan inte riktigt komma upp till USA och Gotlands nivå i mina ögon.

Jag ska nog inte ens börja att skriva av mig om USA resan vi ska ta om några veckor till Missouri med klassen, jag tror inte att alla vill plöja igenom bloginlägg stora som noveller så det tänker jag bespara er, även om ni antagligen kommer att få höra en del om det i framtiden. Jag kan i alla fall säga att jag ser fram emot resan!

Vad ska man bli när man blir stor?



Bilden ovan tog jag under en resa med klassen i Stockholm, Nina sitter och funderar på ett Café.

Nu är det dags för dig att varva ner lite till tonerna av E.S.T.
Esbjörn Svensson Trio – Behind The Yashmak (Live in Hamburg)

Kommentarer
Postat av: D a n

Jättefin bild!

Jättefin låt!

2011-03-30 @ 15:46:58
Postat av: D a n

http://open.spotify.com/user/airtight/playlist/0febvCwzWbFiLap39Na6ir

2011-03-30 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0