16 December





Snart bär det av hem igen, nu har Yh lämnat oss rätt så ensamma så jag tänker ta chansen att stanna kvar och arbeta i lite lugnare lokaler fram tills den 22a. Den här gången får en mellanformatskamera följa med hem. Det är första gången deb får det så jag hoppas att jag kan få någonting jag kan använda mig av utav det hela. Annars kommer det bli till att skriva ut arbeten som jag gjort tidigare till högskola för fotografi, men det är inte fy skam det heller.

Jag hoppas att jag hinner med mycket nu och när jag är hemma.
Det finns många som jag inte träffat på länge.

Dan Le Sac vs Scroobius Pip – Waiting For The Beat To Kick In…

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hade varit roligt att träffa dig när du kommer hem.

2011-12-16 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0