Mullsjö


Det är nog dags att skriva av mig lite om Mullsjö och hur jag har haft det här tror jag. Terminen är såklart långt ifrån över och jag ser verkligen fram emot mer. Specielt USA resan som kommer med stormsteg och inte har varit konkret för mig tills för ungefär en vecka sedan, jag ska försöka bestämma mig när jag är där om jag vill studera på skolan som vi ska bo på till hösten eller om jag vill stanna i Sverige och det är inget litet beslut. Det var lite konstigt att flytta ut hit till Mullsjö så jag kan nog inte tänka mig hur underligt det skulle kännas att flytta till USA, det finns mycket att väga in innan jag bestämmer mig.

Men tillbaka till Mullsjö och det som varit. Det bästa här har nog varit alla de man har träffat och alla de jag har bott tillsammans med. Att umgås och prata, att fota tillsammans, jag tror att det har gjort mig mer motiverad och driven.

Vår lärare Örjan är nog en av de skönaste människor jag någonsin träffat. Och jag vet att han inte kommer att läsa den här bloggen så det säger jag inte bara för att smickra honom. Han är en väldigt bra lärare och det läskiga är att han kan (i alla fall i mitt fall) se rakt igenom dig genom ditt fotograferande och det han har sagt har hjälpt mig på traven i att sätta fingret på vad min portfolio faktiskt handlar om, något som känns som en personlig revolution!



På senaste har man också kunnat se människors bildspråk ploppa fram från vart som verkar vara ingenstans och utvecklas. Ja man kan ju lungt säga att mullsjö har varit en omvälvande upplevelse för mig än så länge.

Kommentarer
Postat av: nina

fint daniel :D

2011-04-02 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0