9 April



Elin och Mia ifrån en rulle som numera kanske inte är portfolio material. Det är fina porträtt men det skymtar inte något under ytan, jag måste lägga mycket mer tid på att ta ett porträtt om jag vill få ett bra där man kan ana något som rör sig inom personen.

Det får nog bli ett löfte till mig själv att ta ett bra porträtt innan jag har slutat här, får hoppas att jag träffar någon intressant person i USA som vågar vara öppen med sig själv, det hade ju varit jätteintressant att ta porträtt utav dem egentligen för att se hur de skiljer sig från oss om de gör det. Det kan ju till och med vara så att jag kommer att ta porträtten likadant som jag gör här, då kommer jag bli lite besviken för då kanske det är så att jag inte är så närvarande som jag borde vara och inte vågar ta för mig.

Hemskt mycket tankar runt mitt fotograferande flyter runt just nu, mycket på grund utav all den otroliga fotografi jag har fått chansen att se på senaste, det gillar vi!

Marlena Shaw – California Soul

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh där är jag!



Bra låt! :)

2011-04-09 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0