5 April

Istället för en till photoshop lektion som jag inte hade behövt gå på enligt lärarn så tog vi oss en resa till Göteborg idag för att se på en utställning av Stefan Isaksson som hade lite intressanta bilder och en annan på hasselbladscenter som jag missade...

Men som tur är så hann jag tillbaka att i alla fall se Hasselbladscenters bibliotek som kan vara det bästa biblioteket i hela världen. Där kommer det att spenderas mycket tid i sommar. Fantastiskt ställe! Vi fick en liten genomgång om Hasselblads stiftelsen och kameran, jag kom väll in någonstans i mitten utav det hela men det sörjer jag inte mycket. Det vi fick se var något utöver det vanliga helt enkelt så bara hälften räckte mer än väl för mig.


Och vad är grejen med blogg.se, tomma divar fungerar inte som radbrytare för mig, får plocka mig in och sätta in en massa <br /> taggar i html koden för varenda inlägg. Hur lagar man det?
Lisa Ekdahl – Öppna Upp Ditt Fönster

Kommentarer
Postat av: emma

testa shift+enter istället. för du använder chrome va?

2011-04-06 @ 08:02:16
Postat av: Daniel

Ska prövas! Tack för tipset.

2011-04-06 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0