18 April

Det kommer nog att bli en del blog inlägg ifrån telfeonen medans jag är i staterna, det är så mycket att se och fota så jag vet inte om jag kommer att kunna klämma in så mycket bilder förens jag kommer hem. Det har i alla fall varit en rolig upplevelse än så länge, på en dag har jag hunnit fota några posande homeboys som ville ha bilderna senare, dom sa att dom kunde snacka med folk och att jag kunde få betalt för mina bilder med, får se hur det går. Vi har hunnit blivit haffade av polisen med men det var inget farligt alls, dom var mycket snällare än vad dom är på cops, det kanske bara är kameran som får dom att köra iväg varenda människa dom träffar till fängelset. Har sett wall mart med, förstår inte vad den stora grejen är med det varuhuset jag tyckte inte att det var så annorlunda. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0